مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» خیــــالاتی !! - مجتبی علیمی

 

 

 


یه حالی دارم این روزا / شبیه ساعت دیوار

 

 

 

دوتا عقربه که هرگز / به هم نمیرسن انگار !

 

 

 

جوونیمو دارم میدم / ولی تا آخرش هستم

 

 

 

من ازاینکه تو هرلحظه / کنارم نیستی خستـه م

 

 

 

 

ازاین دنیای واروونه / شکستن های ناقابل

 

 

 

نفس های پُرازحسرت / ازاین روزای بی حاصل

 

 

 

باید تو جای من باشی / بفهمی خستگی هامو

 

 

 

کسی اینجا نمی فهمه / یه کم دلبستگی هامو

 

 

 

 

کسی اینجا شبیه من / به احساس تو مومن نیس

 

 

 

برام این زندگی حالا / بدون ِ عشق ممکن نیس

 

 

 

من ُ تکــرار تنهائی / کجای قصه مون غم نیس

 

 

 

جوونی مُ دارم میدم / ولی عین خیـالم نیس !

 

 

 

 

خیالم راحته امـــا ... / چقد باید تحمل کرد

 

 

بااین تنهائیــا هرشب / خیالاتی شده این مرد !

 

 

 

 

  مجتبی علیمی

 

 


نظرات شما عزیزان:

راضیه
ساعت1:02---16 دی 1390


سعیدی راد
ساعت14:53---19 شهريور 1390
ترانه خوبی بود

پایدار باشید


محمدرضا الهام فر
ساعت9:52---19 شهريور 1390
ازاین دنیای واروونه / شکستن های ناقابل
نفس های پُرازحسرت / ازاین روزای بی حاصل

باید تو جای من باشی / بفهمی خستگی هامو
کسی اینجا نمی فهمه / یه کم دلبستگی هامو
بنظرم بهترین قسمت ترانه بود.
خوشحالم که ترانه ی خوبی خوندم.
یه سوال: آقای علیمی وبلاگ ندارن؟آدرسشو ازکجا پیداکنم؟
یاعلی


پریسا
ساعت9:46---19 شهريور 1390
سلام
ترانه ی جالبی بود وحس آدمو درگیر میکرد.
بنظرم یه بار دیگه ادیت بشه کاره خیلی عالی ای برای آهنگسازی هم هست.
موفق باشید


مائده ظهیرالدینی
ساعت22:01---10 شهريور 1390
کسی اینجا شبیه من / به احساس تو مومن نیس

برام این زندگی حالا / بدون ِ عشق ممکن نیس




انگالی
ساعت14:10---10 شهريور 1390
سلام عزیزان
ترانه خوبی بوداما نقد من
ساعت دیوار ترکیب درستی نیست چون دیوار ساعت ندارد و آن ساعت دیواری است یا ساعت روی دیوار
دنیای وارونه مفهومی در ترانه ندارد و اصلا بحثی در خصوص آن داده نشده
باید تو جای من باشی اگر بصورت تو باید جای من باشی نوشته و خوانده شود آهنگ بهتری دارد که بنظر میرسد چون روزبه بمانی قبلا از این جمله استفاده کرده اینگونه نوشته شده است
ارتباط ترانه بلحاظ حسی با ورود عین خیالم نیست و خیالم راحته کاملا قطع شده و ایضا خیالاتی شده این مرد
موفق باشید عزیزان من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : | تاريخ : برچسب:, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب